جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۲۰:۴۰

چهره‎های تاثیرگذار حمل و نقل دریایی نفت و گاز در سال 2015

باشگاه خبری فراساحل: نشریه لویدزلیست از 10چهره تاثیرگذار در حوزه حمل و نقل دریایی نفت و گاز در سال 2015 نام برده است که در صدر این جدول وزیر نفت عربستان قرار دارد. در سال 2015 میلادی حمل و نقل دریایی نفت و گاز توجه بسیاری از فعالان صنعت کشتیرانی را به خود جلب کرد که دلیل آن این است که این حوزه یکی از معدود بخش‌های سودآور صنعت دریانوردی در حال حاضر است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، نشریه لویدزلیست از 10 چهره تاثیرگذار در حوزه حمل و نقل دریایی نفت و گاز در سال 2015  نام برده است که در صدر این جدول وزیر نفت عربستان قرار دارد. علی النعیمی به خاطر تصمیم و پافشاری‎اش در سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در سال 2014 میلادی برای ثابت نگاه داشتن سقف تولید 30 میلیون بشکه ای نفت اعضای این سازمان، که موجب سقوط قیمت نفت در سال 2015 شد، در  صدر این فهرست قرار گرفته است.


ژو لیرونگ، مدیرعامل شرکت China COSCO Shipping، در فهرست لویدزلیست در مقام دوم قدرتمندترین چهره‎های سال 2015 حوزه حمل و نقل دریایی نفت و گاز قرار گرفته است. چین یکی از مهمترین ملل در صنعت کشتیرانی است. سالی که گذشته شاهد ادغام شرکت‎های Cosco و China Shipping، بزرگترین شرکت‎های کشتیرانی چینی بود. این ادغام موجب ایجاد ناوگانی متشکل از 46 فروند کشتی تانکر  شد.


جان فردریکسن، مدیرعامل Fredriksen Group، چهره بعدی فهرست است. وی به علت راهبردهایی که در سال 2015 برای جذب و ادغام به کار گرفت در این لیست در کنار سایر چهره‎های سرشناس قرار گرفته است. گروه فردریکسن شامل شرکت سکوهای حفاریSeadrill، شرکت ماهیگیری Marine Harvest، شرکت حمل و نقل مواد نفتی Frontline،  شرکت فله‎بر Golden Ocean و املاک Norwegian Property است.


نفرات بعدی حاضر در این فهرست جونیچیرو ایکه دا، مدیرعامل Mitsui OSK Lines، و جان انگلیکوسیس، مدیرعامل Angelicoussis هستند. نام  پدی راجرز، مدیرعامل Euronav، در مقام ششم، وانگ یوپو مدیرعامل Sinopec در جایگاه هفتم، و گراهام هندرسون مدیرعامل Shell International Trading and Shipping، در جایگاه هشتم این فهرست به چشم می‎خورد. شری موکش آمبانی مدیرعامل Relaiance Industries و اندریاس سومن مدیرعامل BW Group نیز به ترتیب در جایگاه های نهم و دهم  این فهرست قرار دارند.



  کد خبر : 1412
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :